Apdrošināšanas Darbnīca, kā apdrošināšanas izplatīšanas starpniekam, saskaņā ar Apdrošināšanas un Pārapdrošināšanas Izplatīšanas likuma 34. 35 36. un 43 panta prasībām (likums), ir pienākums par savu darbību un sniegtajiem piedāvājumiem sniegt klientam šādu informāciju un klients piekrīt saņemt digitālā formātā tīmekļvietnē www.octa.lv
SIA „Apdrošināšanas darbnīca”, reģ, nr. 40003918394, reģistrēts komercreģistrā 25.04.2007, turpmāk tekstā apdrošināšanas brokeris, nodrošina portāla WWW.OCTA.LV darbību. SIA Apdrošināšanas darbnīca, ir apdrošināšanas starpnieks kas ir licencēts ar numuru 06.09.02/1149, un atrodams Finanšu un kapitāla tirgus komisijas reģistrā, turpmāk FKTK.
Rekvizīti un kontakti
SIA Apdrošināšanas Darbnīca,
Reģ Nr. 40003918394,
Juridiskā adrese Braslas iela 27-14, Rīga, LV-1084.
Faktiska adrese Starta iela 1, Rīga, LV-1026
e-pasts info@adarbnica.lv
Tel. 20008933
Konta numuri apdrošināšanas prēmiju saņemšanai:
Swedbanka:
Darījumu konts Nr.:LV15HABA0551028041671
Darījumu konts Nr.:LV11HABA0551016702443
SEB Darījumu konts, konts Nr.:LV60UNLA0050015253409
Luminor Banka Darījumu konts, konts Nr.:LV26RIKO0002013132593
Citadele banka Darījumu konts, konts Nr.:LV72PARX0015209660001
SIA Apdrošināšanas Darbnīca sniedz individualizētas rekomendācijas par pārdošanai paredzētajiem apdrošināšanas produktiem un darbojas klienta interesēs.
SIA Apdrošināšanas Darbnīca sniedz Klientam objektīvu informāciju par piedāvātajiem apdrošināšanas produktiem saprotamā veidā, lai Klients, pamatojoties uz saņemto informāciju, varētu pieņemt lēmumu. Šo informāciju SIA Apdrošināšanas Darbnīca sagatavo atbilstoši piedāvātā apdrošināšanas līguma sarežģītībai un Klienta kategorijai.
Pirms apdrošināšanas līguma noslēgšanas, SIA Apdrošināšanas Darbnīca , pamatojoties uz klienta sniegto informāciju, noskaidro klienta prasības un vajadzības, kas ir par pamatu sniegtajām konsultācijām un piedāvājumu par attiecīgo apdrošināšanas pakalpojumu, piedāvājums tiek sniegts uz vispusīgu apdrošināšanas kompāniju piedāvājumu analīzi.
SIA Apdrošināšanas darbnīca nodrošina polišu izdošanu portālā no sekojošām kompānijām:
-
AAS BALTA
Reģistrācijas numurs: 40003049409
Adrese: Raunas iela 10, Rīga, LV-1039, Latvija
Telefons: (+371) 67522275
E-pasts: balta@balta.lv
OCTA apdrošināšanas produkta informācijas dokuments -
AAS Baltijas Apdrošināšanas Nams
Reģistrācijas numurs: 40003494976
Adrese: Antonijas iela 23, Rīga, LV-1010, Latvija
Telefons: (+371) 67080408
E-pasts: office@ban.lv
OCTA apdrošināšanas produkta informācijas dokuments -
ADB Gjensidige Latvijas filiāle
Reģistrācijas numurs: 40103595216
Adrese: Gustava Zemgala Gatve 74A, Rīga, LV-1039, Latvija
Telefons: (+371) 67112222
E-pasts: info@gjensidige.lv
OCTA apdrošināšanas produkta informācijas dokuments -
ERGO Insurance SE Latvijas filiāle
Reģistrācijas numurs:: 40103599913
Adrese: Skanstes iela 50, Rīga, LV-1013, Latvija
Telefons: (+371) 67081887
E-pasts: info@ergo.lv
OCTA apdrošināšanas produkta informācijas dokuments -
If P&C Insurance AS Latvijas filiāle
Reģistrācijas numurs: 40103201449
Adrese: Republikas laukums 2A, Rīga, LV-1010, Latvija
Telefons: (+371) 67338333
E-pasts: info@if.lv
OCTA apdrošināšanas produkta informācijas dokuments
SIA Apdrošināšanas Darbnīca atlīdzības veids par piedāvāto apdrošināšanas līgumu ir atlīdzība (komisija) par apdrošināšanas izplatīšanu, kas ir iekļauta apdrošināšanas prēmijā un papildus samaksa netiek noteikta.
Apdrošināšanas brokera komisijas
Polises un / vai polises rēķina oriģināla izdruku, kā arī informāciju par SIA Apdrošināšanas Darbnīca darbību un piedāvātiem apdrošināšanas produktiem (tai skaitā apdrošināšanas produkta informācijas dokumentu) papīra formā ir iespējams bez maksas saņemt ierodoties personīgi SIA Apdrošināšanas Darbnīca birojā Rīgā, Starta ielā 1 darba dienās no plkst. 9:00 līdz 18:00
SIA Apdrošināšanas Darbnīca nav ne tiešas, ne netiešas līdzdalības, kas aptver 10 un vairāk procentu no apdrošināšanas komersanta vai ārvalsts apdrošinātāja filiāles mātes sabiedrības balsstiesīgo akciju skaita vai pamatkapitāla, nevienā apdrošināšanas komersantā vai ārvalsts apdrošinātājā, kurš izveidojis ārvalsts apdrošinātāja filiāli Latvijas Republikā.
Nevienam apdrošināšanas komersantam, tā mātes sabiedrībai vai ārvalsts apdrošinātājam, kurš izveidojis ārvalsts apdrošinātāja filiāli Latvijas Republikā, nav ne tiešas, ne netiešas līdzdalības SIA Apdrošināšanas Darbnīca, kas aptver 10 un vairāk procentu no SIA Apdrošināšanas Darbnīca balsstiesīgo akciju skaita vai pamatkapitāla.
Apdrošināšanas terminu skaidrojums
Pašrisks: Pašrisks ir naudas izteiksmē vai procentos izteikta apdrošinātā objekta vērtības daļa vai laika periods (apdrošinātā objekta lietošanas pārtraukšanas gadījumā), kuru apdrošināšanas līgumā noteiktajos gadījumos apdrošinātājs atskaitīs no apdrošināšanas atlīdzības un Klientam būs jāsedz pašam.
Virsapdrošināšana: ja apdrošinājuma summa apdrošināšanā pret zaudējumiem un bojājumiem saskaņā ar vienu vai vairākiem apdrošināšanas līgumiem attiecībā uz vienu un to pašu apdrošināto risku pārsniedz apdrošinātā objekta vērtību (virsapdrošināšana), Klientam un apdrošinātājam ir tiesības prasīt tās samazināšanu apdrošināšanas līgumu noslēgšanas hronoloģiskā secībā, sākot no pēdējā apdrošināšanas līguma, līdz šī summa nepārsniedz apdrošinātā objekta vērtību. Ja apdrošināšanas gadījums ir iestājies, pirms notikusi apdrošinājuma summas samazināšana virsapdrošināšanas gadījumā, apdrošinātājs izmaksās Klientam apdrošināšanas atlīdzību tādā apmērā, kādā tā būtu jāizmaksā, ja apdrošinājuma summa būtu vienāda ar apdrošinātā objekta vērtību.
Zemapdrošināšana: ja apdrošinājuma summa apdrošināšanā pret zaudējumiem un bojājumiem saskaņā ar vienu vai vairākiem apdrošināšanas līgumiem attiecībā uz vienu un to pašu apdrošināto risku ir mazāka par apdrošinātā objekta vērtību (zemapdrošināšana), apdrošinātājs izmaksās Klientam apdrošināšanas atlīdzību tādā proporcijā, kāda ir starp apdrošinājuma summu un šo zemapdrošināšanas vērtību, ja apdrošināšanas līgumā nav paredzēts citādi.
Polišu apmaksas nosacījumi
Portālā www.octa.lv iegādātas polises ir iespējams apmaksāt izmantojot sekojošus norēķinu veidus:
- ar debetkartēm Maestro un Visa Elektron, ja to izdevēj banka nodrošina maksājumu veikšanu internetā;
- ar kredītkartēm Mastercard un Visa, ja to izdevēj banka nodrošina maksājumu veikšanu internetā
- izmantojot Luminor Banka Latvijas filiāle interneta norēķinu sistēmu (e-maksājumi)izmanotojot AS „SEB banka” interneta norēķinu sistēmas (E-link);
- izmantojot AS „Swedbank” interneta norēķinu sistēmu (Bank Link);
- apmaksājot izrakstīto rēķinu (rēķins tiek sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta), izmantojot jebkuras bankas norēķinu sistēmu, vai apmaksājot to kādā no banku filiālēm, vai personīgi, apmaksājot to SIA „Apdrošināšanas darbnīca” birojā Starta ielā 1, Rīgā.
Polises stāšanās spēka un piegādes nosacījumi
Apdrošināšanas polise stājās spēkā un klients var to lietot tikai pēc sekojošu nosacījumu izpildes:
SIA „Apdrošināšanas darbnīca” ir saņēmis apmaksu par sagatavoto polisi saskaņā ar rēķinu;
Klients ir saņēmis apstiprinājumu par polises stāšanas spēkā SMS īsziņas veidā.
Ja klients nav norādījis sava mobilā tālruņa numuru vai tehnisku iemeslu dēļ nav saņēmis īsziņu, tad tā pienākums pirms polises lietošanas ir pārliecināties par tās spēkā esamību, piezvanot uz SIA „Apdrošināšanas darbnīca” diennakts atbalsta tālruņa nr. 20008933 (e-pasts: octa@adarbnica.lv).
Klientam ir iespēja izvēlēties sev ērtāko iegādātās polises piegādes veidu. SIA „Apdrošināšanas darbnīca” piedāvā sekojošus polišu piegādes veidus:
- Piegāde elektroniskā veidā – nosūtot uz klienta norādīto e-pasta adresi polises un rēķina elektronisko kopiju;
- Nosūtīšana pa faksu – nosūtot uz klienta norādīto faksa numuru polises un rēķina kopijas;
- Piegāde pa pastu – nosūtot vēstules veidā uz klienta norādīto adresi polises un rēķina oriģinālus (pakalpojuma cena EUR 3.00);
- Piegādājot personīgi – piegādājot polises un rēķina oriģinālu personīgi ar kurjera starpniecību (pakalpojuma cena Rīgas robežās EUR 7.11);
- Saņemot SIA „Apdrošināšanas darbnīca” birojā – personīgi saņemt apdrošināšanas brokera birojā Starta ielā 1, Rīgā (darba laiks darba dienās no plkst 9.00 līdz 18.00).
- Informāciju par polises stāšanos spēkā var pārbaudīt šeit
SIA Apdrošināšanas Darbnīca nav atbildīgs par zaudējumiem, tajā skaitā materiālajiem, kas ir radušies vai var rasties nākotnē Klientam un/vai transporta līdzekļa īpašniekam un/vai tiesīgajam lietotājam un/vai jebkurai trešajai personai:
- sakarā ar zaudējumiem mantai un/vai veselībai , kā arī morālajiem;
- kas ir saistīti ar tehniskajām kļūdām un/vai programmnodrošinājuma darbības traucējumiem, tai skaitā, bet neierobežojot, ar Ceļu Satiksmes Drošības Direkcijas, Latvijas Transportlīdzekļu Apdrošinātāju Biroja, Apdrošināšanas sabiedrību, Maksājumu apstrādes sistēmu un/vai programmnodrošinājuma darbības traucējumiem;
- kas ir radušies Klientam ievadot kļūdainu, neprecīzu, nepareizu vai maldinošu informāciju;
- kas ir radušies lietotājam norādot nepareizu OCTA polises spēkā stāšanās datumu;
- par zaudējumiem, kas var rasties Klientam, transportlīdzekļa īpašniekam vai tiesīgajam lietotājam sakarā ar pasūtītās apdrošināšanas polises laicīgu neapmaksāšanu, vai nestāšanos spēkā noteiktā termiņā.
Konfidencialitāte
Informācija, kas iegūta par apdrošināšanas portāla lietotāju, tai skaitā personas dati, kontaktinformācija, kā arī apdrošināmā dati netiks izpausti trešai pusei, izņemot apdrošināšanas sabiedrībām piedāvājumu sagatavošanai, kā arī paredzētajos gadījumos.
Norādot savu kontaktinformāciju portālā, klients piekrīt saņemt atgādinājumus par polišu termiņa beigām un aktuālos piedāvājumus polišu pagarināšanai, kā arī informāciju par izmaiņām un aktualitātēm portālā.
Īpašuma tiesības
Visas intelektuālās īpašuma tiesības, kas attiecās uz portālu www.octa.lv pieder tikai un vienīgi SIA „Apdrošināšanas darbnīca”.
Portāla satura un datu pavairošana, izplatīšana un uzglabāšana, kā arī lietošana komerciālos nolūkos bez SIA „Apdrošināšanas darbnīca” piekrišanas ir aizliegta un sodāma LR normatīvajos aktos paredzētajā kārtībā.
Strīdu izskatīšanas kārtība un sūdzību izskatīšanas procedūra
Jebkurš SIA Apdrošināšanas Darbnīca klients var iesniegt sūdzību minētajā kārtībā:
Sūdzību izskatīšanas procedūra
Visi strīdi, kas radušies saistībā ar portāla lietošanu un tā lietošanas noteikumiem tiek risināti pārrunu ceļā. Gadījumā, ja šādu pārrunu rezultātā nav iespējams panākt mierizlīgumu, strīdi tiek risināti LR normatīvajos aktos paredzētajā kārtībā.